DPS

  • Facebook Page: 178671462179370
  • Twitter: DPSCrneGore
  • YouTube: sigurnoDPS
  • External Link: dps.me/index.php?format=feed&type=atom

Anđušić: Samodestruktivni opozicioni karavan troši milione od građana

El. pošta Štampa PDF
andjusic1Crnogorska javnost i građani u minulih nešto više od godinu dana imali su priliku da vide sve samodestruktivne faze crnogorske opozicije. Od neuspjelih dogovora, propalih sastanaka, izbornih poraza, faze zatišja, u krajnjem, potpune politčke dezorjentacije, koja se ogleda i u načinu na koji opozicija komunicira sa javnošću. Očigledno, opozicione partije su pogrešno razumjele da hiperprodukcija besmislenih saopštenja na dnevnom nivou može da nadomjesti napuštanje skupštinskih klupa. Uvjereni da su građani Crne Gore kratkog pamćenja, opozicionari iz dana u dan upadaju u komunikacione zamke koje sami sebi postavljaju, demantujući se međusobno i plasirajući populističke poruke koje se mijenjaju zavisno od prilike. Od osnovne potrebe da se javnosti saopšte važne činjenice, crnogorska opozicija je to pretvorila u svoj jedini način djelovanja, podižući svakodnevno zaglušujuću buku i zamagljujući stvarnost u kojoj se nalaze. 
Međutim, cijenim da je važno, ne osvrćući se puno na ove interne probleme, podsjetiti crnogorsku javnost i građane da ovaj samodestruktivni karavan nastavlja da ih košta milionima eura. 
Podsjetiću, od konstituisanja 26. saziva crnogorskog Parlamenta, ta cifra nastavlja neumoljivo da raste. Do danasnjeg dana, ova vrsta nerada i neodgovornosti koštala je gradjane više od 3 miliona eura! Prema nedavnim podacima Skupštine Crne Gore za prethodnu godinu, plate bojkotaša težile su oko 800.000 eura. Kada na ovu stavku dodamo iznose naknada poslaničkim klubovima i ostale lične troškove opozicionih poslanika iskorišćene u sve, samo ne u svrhu svog posla, onda dolazimo do ove zaista fantastične cifre koja nastavlja da raste iz dana u dan. Ironično,  kompletan ovaj karavan prvenstveno brinu troškovi stimulansa onih koji su za svo to vrijeme nadoknadjivali njihov nerad i neodgovornost.
Naravno, zanemarujući ove glavne brojke, nezaobilazan je, sad već i sponzorisani i po inerciji demagoški marketing onih koji su se odrekli svojih dobro poznatih imaginarnih troškova. To zaista, u najmanju ruku, djeluje neukusno. Uzimati novac od poreskih obveznika i objašnjavati PR tekstovima da se to čini u njihovu korist je bestidno i krajnje nemoralno. 
U iščekivanju novih samodestruktivnih faza i demagoških pokušaja opravdavanja, obmanuti građani nastavljaju da iskorišćavaju svaku dolazeću priliku da ovakav pristup opozicije neumoljivo kazne.
 
Mihajlo Anđušić, poslanik Demokratske partije socijalista u Skupštini Crne Gore